Pan Jiří Kůt staví svoje zahradní kolejiště pro živé parní lokomotivy, které má zatím dvě. Jde o modely Regner - lokomotiva řady »U« a model 99 211. Vagony jsou z produkce LGB, většinou jsou patinované. Kolejivo je LGB, modelové stavby jsou stavebnicemi POLA G a Piko. Prozatím je hotový jeden ovál s nádražím a depem. V plánu je další prodlužování již jednokolejných tratí po okrajích pozemku. Zájemce o kontakt může použít telefon 776 242 434.
7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 |
7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 |
7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 |
7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 |
7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 |
7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 |
7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 | 7. 6. 2006 |
Když udeří zima, je to na zahradní železnici také krásné. Živé parní lokomotivy navíc v chladnu daleko »lépe kouří«, protože vyfukovaná pára se daleko dříve a ve větším množství u komína srazí na viditelný aerosol. Sněhu však popřípadě nesmí být příliš mnoho – při vrstvě 15—20 cm se vlaky mezi sněhovou bariérou ztratí a jezdění nemá smysl. Inverzní námraza však dělá pohádkové divy...
24. 12. 2007 | 24. 12. 2007 | 24. 12. 2007 |
30. 12. 2007 | 30. 12. 2007 | 30. 12. 2007 |