Pan Jiří Sajbrt postavil své zahradní kolejiště pro modely Märklin modelářské velikosti I (1:32). Jako kolejivo z důvodu stability použil produkty LGB. V současnosti je dokončen základní okruh s jednou odbočnou tratí. Napájení je digitální (centrála a ovladače LGB). Lokomotivy jsou osazeny dekodéry LGB. Stavby jsou malosériové odlévané stavebnice nebo dřevěné malosériové výrobky. Kamenný most a tunelový portál je od české firmy ASY model. Kolejiště bude samozřejmě dál dotvářeno a objeví se na něm postupně i živé parní modely, a to i vlastní stavby.
Pan Sajbrt je velmi činorodý modelář s velkými plány. Určitě u něj vzniknou další pěkné věci. Informace přímo od zdroje získáte na stránkách www.steamer.cz. Následující ilustrační fotografie pořídili Roman Šiler a Jiří Sajbrt.
Nádherný obloukový most z pískovce od firmy ASY model. | Z nádraží do tunelu vede odbočná vedlejší trať. | Model RhB na kamenném mostě. |
Skladiště je skládaný resinový odlitek. | Stavba zastávky je z mořeného a lakovaného dřeva. |
Jednokolejná výtopna je také stavba sestavená z odlitých dílů. | I lokomotivní depo má vybavený interiér, najdeme zde i montážní jámu. | Zkouška průjezdnosti trati modelem velikosti IIm. |
Noční záběry mají své neopakovatelné kouzlo. | Interiér skladiště je rovněž impozantní. | Modely zboží jsou rovněž malosériovými výrobky. |
Záběr s tunelovým portálem kazí jedině kabel pro budoucí návěstidlo. | Vlak na kamenném mostě je impozantní. | Porovnání rozdílů velikostí modelů I a IIm. |
Vlastní model nádražní budovy Veverská Bítýška - nastřeše jsou pravé pálené tašky. | nástupištní čekárna s vyhláškou o zahájení provozu. |
Opar nad Soběšicemi |