Po otevření krabice se stavebnicí REGNER vysypeme na stůl do papíru zabalené součásti kotle a karoserie a sáčky se skupinami šroubečků, matiček a drobných frézovaných dílů. Ke stavbě nepotřebujeme znalosti svařování, letování nebo lakování, ale i tak je zapotřebí určitá dávka zručnosti, trpělivost a trošku technického talentu. Stavba však pokračuje rychle a práce s přesnými díly je velmi radostná.
![]() Z krabic vybalíme množství plastových číslovaných sáčků a větší díly balené do papíru. | ![]() Jednotlivé balíčky jsou číslovány podle čísel obrázků v návodu. |
Základním materiálem je mosaz, všechny součástky jsou vyráběny na CNC obráběcích strojích. Přesto si musí modelář některé díly při spasování lehce dopilovat nebo obrousit. Velkou pozornost je nutno věnovat správnému těsnění šroubových spojů teflonovou páskou. Rovněž hlavní těsnění pístu je tvořeno provazcem zkrouceným z teflonové pásky. Šrouby jsou také mosazné, jejich dotahování je nutno provádět s citem, neboť pevnost mosazi je nižší, než u oceli. Zde jsou velmi důležité praktické zkušenosti. Opakujeme - je vhodné začínat s jednoduchými modely a také se hodně ptát.
Pracovní postup je podrobně popsán v manuálu. Ten je doplněn obrázky, tabulkami se seznamem dílů a také výkresy rozložených setav. Text je pouze v německém jazyce. Pokud modelář tento jazyk alespoň pasivně nezná, je to trošku problém. Základní pomůckou jsou však již zmíněné výkresy. Při zakoupení modelu u firmy DRAH-servis se samozřejmě budeme každému zákazníkovi individuálně věnovat a se sestavením modelu určitě poradíme. Telefonické dotazy zodpovíme prakticky kdykoli.
![]() Vedením páry v dýmnici je vytvořen přehřívač. | ![]() Karoserie je zpravidla sestavena z hotových nalakovaných dílů spojených mosaznými šrouby. |
![]() | |