ASY model
• spirální most •
provoz na firemním kolejišti

Po stavebním dokončení spirálního viaduktu a položením kolejí do mostovky byly logicky zahájeny zkušební jízdy. Mimo prověření bezchybnosti vedení kolejového svršku tu byla i závažná otázka, jak dlouhé soupravy bude možno na stoupání nebo spádu 5% vlastně provozovat. Samozřejmě v závislosti na typu lokomotivy.
Před dokončením horního nádraží, kde je instalována velká smyčka a lze vlaky obracet, šlo skutečně o pouhý zkušební provoz. Ten normální byl slavnostně zahájen na třetím »Srazu bláznů«. Hlavní celebritou aktu byl nepochybně sám stavitel.

Fotografie nepotřebují komentář




 



 



 



 



 

Noční provoz na kolejišti je velmi působivý. Samozřejmě – největšího efektu dosahují osobní vlaky RhB se čtyřnápravovými vagony s osvětlením. Svítící had vinoucí se po spirálním viaduktu k jezírku je pak obzvláště fascinující.


16. 6. 2007

16. 6. 2007

16. 6. 2007
 
»Srazy bláznů«<br/>na firemním kolejišti v Brně<br/>rok 2007

»Srazy bláznů«
na firemním kolejišti v Brně
rok 2007

Ve sbírce je ještě hodně lokomotiv a vagonů, které po novém viaduktu ještě nejely. Nějakou dobu ještě potrvá, než se na ně dostane řada. Zde je souprava Brawa, která na kamenné stavbě vypadá, jako by tam patřila odjakživa. Aby ne. I lokomotiva z produkce firmy Kiss je »od tam«.


5. 7. 2007

5. 7. 2007

5. 7. 2007
 

5. 7. 2007

5. 7. 2007

5. 7. 2007
 

5. 7. 2007

5. 7. 2007

5. 7. 2007
 



 

logo
logo
logo
TOPlist << ZPĚT
MAPA STRÁNEK PRO SNAZŠÍ ORIENTACI
Firma založena 1994 | DRAH-servis spol. s r. o. | Úlehle 1 | 621 00 | Brno
info@drah-servis.cz | tel.: +420 602 721 272 | fax: +420 541 218 918
Počítadlo přístupů :