Parková dráha Olympia Brno
• výstavba budov nádraží •

Centrální nádraží je kompaktní areál s drážními a pomocnými budovami, rozsáhlým odstavným a odbavovacím kolejištěm s obratištěm vlaků. Nádraží je koncipováno jako koncové s vratnou smyčkou. Celý koncept je patrný z výkresů.
Výčet jednotlivých budova a popis jejich funkce je uveden na předchozích stranách. Na této stránce se budeme věnovat dokumentaci výstavby jednotlivých objektů.

Povinná informační tabule po své instalaci u staveniště. Foto 14. 10. 2010 © Roman Šiler.
Staveniště centrálního nádraží s prvním sněhem. Foto 22. 11. 2010.
Před nadcházející sezónou 2011 byla nákupním centrem vyrobena a instalována další informační tabule pro návštěvníky orientovaná směrem k parkovišti. Foto 30. 3. 2011.



Zařízení staveniště

Prvním krokem každé stavby je samozřejmě zařízení staveniště. K tomuto účelu jsme zakoupili dva kontejnery. Jeden jako sklad pro stavební materiál, jeden jako sklad modelů a materiálu pro provozní dny parkové dráhy. Pro stavební dělníky byl zapůjčen obytný kontejner od firmy OK mont.
Kontejner pro modely byl umístěn v blízkosti podjezdu pod bruslařskou dráhou. Tedy mimo pozemek centrálního nářadí. Pro snadnější manipulaci zejména s těžkými vozidly byla ke kontejneru zavedena přípojná kolej.


Foto 24. 6. 2010 © Roman Šiler.

Foto 24. 6. 2010 © Roman Šiler.
 

Obytný a skladový kontejner v místě budoucí rotundy. Foto 3. 1. 2011 © Roman Šiler.

Kontejnery v pracovní den. Foto 7. 10. 2010 © Roman Šiler.
 

Stavební práce na začátku roku 2011 pokročily natolik, že bylo možno ukončit nájem obytného kontejneru, který byl v únoru vrácen firmě OK mont. Zázemí pro stavební dělníky přirozeně vytváří výpravní budova a dílna.
Další dva kontejnery, které byly zakoupeny, jsou nadále v používání. Kontejner tvořící sklad modelů a provozního materiálu pro modely byl sice částečně uvolně zprovozněním provizorní přípojky do vozovny, ale úplně opuštěn (a prodán) může být teprve zároveń s druhým skladovým kontejnerem na stavební materiál.




Celkový pohled na centrální nádraží od kůloviště. Foto 30. 3. 2011 © Roman Šiler.

Celkový pohled na centrální nádraží – střechy jsou hotovy. Foto 8. 4. 2011 © Roman Šiler.
 

Foto 19. 10. 2011 © Roman Šiler.

Foto 6. 11. 2011 © Roman Šiler.
 
Parková dráha Olympia Brno<br/>• centrální nádraží •<br/>výpravní budova – postup výstavby

Parková dráha Olympia Brno
• centrální nádraží •
výpravní budova – postup výstavby

Parková dráha Olympia Brno<br/>• centrální nádraží •<br/>dílna – postup výstavby

Parková dráha Olympia Brno
• centrální nádraží •
dílna – postup výstavby

Parková dráha Olympia Brno<br/>• centrální nádraží •<br/>vozovna – postup výstavby

Parková dráha Olympia Brno
• centrální nádraží •
vozovna – postup výstavby

Parková dráha Olympia Brno<br/>• centrální nádraží •<br/>rotunda – postup výstavby

Parková dráha Olympia Brno
• centrální nádraží •
rotunda – postup výstavby



Parková dráha Olympia Brno<br/>• pracovní brigády •<br/>členů S.M.P.D.

Parková dráha Olympia Brno
• pracovní brigády •
členů S.M.P.D.



 

logo
logo
logo
TOPlist << ZPĚT
MAPA STRÁNEK PRO SNAZŠÍ ORIENTACI
Firma založena 1994 | DRAH-servis spol. s r. o. | Úlehle 1 | 621 00 | Brno
info@drah-servis.cz | tel.: +420 602 721 272 | fax: +420 541 218 918
Počítadlo přístupů :